Ho sentim apassionats admiradors però el debut es va cancel·lar.
Ja sabem que havíem creat moltes expectatives a Bollybood i arreu del mon. Però els hi va faltar una hostessa i van haver d’anular la filmació. No ens han tornat a avisar, suposem que han trobat uns extres millors, o no?
Be, continuem a Mumbai, la calor comença a ser insuportable, la xafogor més! Però Mumbai un cop li has trobat el “gustillo” és més bonic del que ens esperàvem. Avui hem acabat ballant a la platja celebrant alguna cosa d’algun deu de per aquí (la arribada de Durga, pels entesos)! i al final ens han donat una mena de panellets que ens ha fet recordar la nostra castanyada.
Diuen les guies que Mumbai és una ciutat lletja, que no hi ha coses a fer i sobretot amb molta pol·lució …. doncs nosaltres de moment respirem millor que a Barcelona i el més sorprenent de tot és que hi ha papallones !?! i espiadimonis per tot arreu i NO HI HA VAQUES !!!!! Vols dir que estem a la India ???? Potser és degut al final dels monsons que ho ha netejat tot.
Avui ens hem aventurat a agafar el tren …. hem comprat un bitllet per creuar tot Mumbai que nomes ens ha costat 5 Rupies (o sigui unes 18 pessetes) i de moment hem sabut arribar allà on volíem … a empentes però sense “agobios”. Potser us pot semblar una tasca fàcil però un cop veus tots els cartells en Indi et cauen els dallonses a terra.
[Neus] Ah! per cert me n’oblidava… fa uns quants dies que no veig a l’Oriol, aquí per caminar s’ha d’anar en fila India i l’Uri sempre va al darrera vigilant-me les espatlles, o sigui no el veig en tot el dia… jo em pensava que aquesta frase era dels altres indis … però aquí si vas de dos en dos t’entrebanques ara amb una paradeta, o amb un nen que et toca i demana rupies, o simplement se t’emporta una munió de gent que a més a més camina a poc a poc … ( Vial y publico insuficiente)
El més sorprenent de Mumbai es que no hi ha guiris … be de fet si que n’hi ha perquè a l’hora de sopar ens els trobem als restaurants, però durant el dia no sabem on es posen …. s’amaguen de nosaltres ? El dia que varem anar a la illa de Elefanta (el lloc més turístic de Mumbai ) només en varem contar cinc i dos érem nosaltres.
Encara no ens acabem de creure que estarem 7 mesos pel món sense tornar a casa… però ens hi estem acostumant prou bé.