Diari de l’Aran – Ubud i els meus 10!

Per aqui indonesia super bé, i més si passes el teu aniversari en Ubud, en una super-super villa. Amb piscina per nosaltres sols, les habitacions super grans i el menjador i la cuina a fora una terrassa…

A més a més de el que hi ha fora, llogant una moto pots anar a tot arreu, com que bali es una illa petita…. Aqui Bali hi han moltes coses,  supermercats, geladeries(és un lloc molt turístic…). Però també hi ha coses típiques; dances balineses i molts però molts temples, un a casa de cadascú, un per carrer o barri i un a la sortida hi ha l’entrada del poble.
Doncs si, el dia del meu cumple (i més! És clar) a Bali, al matí el papa i jo vam anar amb moto, jo no sabia a on anàvem però m’havia de posar el banyador… El papa només m’havia dit que estariem 2 hores.
Quan vam arribar el carrtell hi havia una barca, sabeu que era?
RÀFTING!!!
Al princpi no sabiem com era, be almenys jo…
I ens van dir que ens esperéssim en un banc bastant rar ( la veritat), allà hi havia un senyor fent passar l’estona, sabia parlar françes, i com que el papa també van tenir una conversa amb françes, jo anava sempre preguntant que deien, perquè encara que s’assembli una mica no s’enten gaire, estàven parlant  de que farien amb les ulleres, i al final va agafar unes gomes de pollastre, i ja no li queien….. Feia molt riure!!!
Llavors, va venir una furgoneta, per portar-nos cap al riu…es clar, va trigar bastant….
Quan vam arribar, i ja estàvem preparats amb tot el material necesàri, vam fer-nos fotos i vam anar caminant per camps d’arròs, i sabeu qui anava la primera? Doncs jo. Vam estar molta estona baixant esglaons, fins arribar al riu, era un riu gran i amb pedres.
Ens va dir el que haviem de fer: o esquerra o dreta, i si cridava “bum, bum o zum, zum” haviem de ajupir-nos, com que hi havien tantes pedres que ens queiem, ens moviem… No va quedar ningú sec…. Perquè a més a més, ens vam posar sota una cascada!!!
Van passar les dos hores volant!
Quan vam tornar, vaig obrir els regals, un era un MP4,(jo ja ho sabia perquè el vam comprar a l’aeroport de indonesia), i l’altre, era un dibuix de la mama i la Núria, era molt boníc havien tingut de temps 2 hores… Els i va quedar molt bé!!!
I per dinar vam menjar…… Bistec!!!! Quants dies! En aquell super hi havia de tot i fins i tot olives!!!!!
Quin dia més guai!!!!!

One thought on “Diari de l’Aran – Ubud i els meus 10!”