Diari de l’Aran – Bangkok, la capital de Tailandia

Tailandia un lloc molt maco i baretet, llàstima que i vam anar els dies que es va morir el rei (llàstima pel rei tambè clar)… Però un altre moment de l’història… A Chiang Mai no, però a Bankog quasi tothom anava de negre, pel rei…
L’hotel estava molt bé, tenia al costat un carrer ple de restaurants i 7eleven , 3 en un carrer, i a més a més tenia una parada de metro al costat…(no n’haviem trobat des de Japó…).
Els papes em van dir que a Bankog si que es podia menjar shushi (no en vam poder menjar per culpa del peix cru i l’aigua de l’aixeta)… Però en un centre comercial, si. No es que anem molt de centres comercials, però sempre diem, o una paradeta en el mig del carrer o molts centres comercials…
A Chiang Mai, hi havien molts temples budistes molt bonics i amb molts lluentons, però a Bankog, com és més modern no tants però vam anar a veure, el gran palau reial… No era com tots els palaus perquè era un temple pel voltant (dels més bonics…) i llavors al mig un super edifici gegant però europeu, amb la taulada com la dels temples, plena de colors vius i alegres. El taut del rei estava allà i estava tot ple de tailandesos, fent cua per donar l’últim adeu…
Vam intentar anar al decathlon per reposar coses, però no vam poder, però vam anar a un museu dels nens, on hi havien piràmides de cordes i dinosaures semblava una mica aixi, però després ens ho vam passar molt bé.
I l’últim dia per marxar de l’hotel, la mestressa, que era una mica manaire, ens va donar una fruita molt rara, i ens va fer moltes fotos, cap aqui cap allà, i fins i tot amb la seva mare, quin riure…
I després ja amb tren i barco fins a Koh Lipe!!!
Coses que m’han cridat l’atenció a Talilandia:
1.- Chiang Mai: els fanelets, tot i el que va pasar amb el rei, molts fanelets i moltes ofrenes al riu, un lloc molt tranquil i perfecte per estudiar (per això ens vam quedar el doble de dies)
2.- Bankog: una ciutat moderna en una part i a l’altre uns temples molt bonics!!!
3.- El riu i els canals fan de carrers.